Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni kształcenia w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz technik chłodnictwa i klimatyzacji w podziale na 5 części.
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć do dnia 28 czerwca 2021r. do godziny 1000.
Oferty należy składać za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
KODY CPV:
Kod główny 9162100-6 (pomoce dydaktyczne
Kod dodatkowy 42513200-7 (części sprzętu chłodniczego)
39717200-3 (urządzenia klimatyzacyjne)
39717200-2 (wentylatory)
31700000-3 (urządzenie elektryczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne)
31681000-3 (akcesoria elektryczne)
43800000-1 (urządzenia warsztatowe)
44512000-2 (różne narzędzie ręczne)
38000000-5 (sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny /z wyjątkiem szklanego/)
UWAGA (1.07.2021):
Zamawiający informuje, iż w dniu 01.07.2021 r. unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 256 ustawy Pzp.
Unieważnienie postępowania (.pdf)
Ogłoszenie o wyniku postępowania (.pdf)
UWAGA (30.06.2021):
Zamawiający informuje, że dokonał zmiany zapisów swz oraz Ogłoszenia o zamówieniu w zakresie wskazanym w plikach:
1) “V. zmiana swz (30.06.2021)” wraz z załącznikiem “Załącznik nr 1 do zmiany swz (30.06.2021)”,
2) “Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia III (30.06.2021”),
3) “Załącznik nr 2 – Opis Przedmiotu Zamówienia dla Zad. 2 (OPZ2) (poprawiony – 30.06.2021)”,
4) “Załącznik nr 3 – Opis Przedmiotu Zamówienia dla Zad. 3 (OPZ3) (poprawiony – 30.06.2021)”,
5) „Załącznik nr 4 – Opis Przedmiotu Zamówienia dla Zad. 4 (OPZ4) (poprawiony – 30.06.2021)”.
w konsekwencji których to zmian przesunięciu uległ termin składania i otwarcia ofert:
ZMIENIONY TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć do dnia 08 lipca 2021r. do godziny 10.00 (otwarcie ofert: 08.07.2021, godz. 13.00)
V. zmiana swz (30.06.2021)(.pdf)
Ogłoszenie o zmianie III (30.06.2021)(.pdf)
Załącznik 2 – Opis Przedmiotu Zamówienia dla Zad. 2 (OPZ2) (poprawiony – 30.06.2021)(.pdf)
Załącznik 3 – Opis Przedmiotu Zamówienia dla Zad. 3 (OPZ3) (poprawiony – 30.06.2021)(.pdf)
Załącznik 4 – Opis Przedmiotu Zamówienia dla Zad. 4 (OPZ4) (poprawiony – 30.06.2021)(.pdf)
Załącznik nr 1 do zmiany swz (30.06.2021)(.pdf)
UWAGA (25.06.2021):
Zamawiający informuje, iż w dniu 25.06.2021r. zostały zamieszczone wyjaśnienia na pytania złożone do przedmiotowego postępowania (plik: “IV. wyjaśnienia (25.06.2021)”).
IV wyjaśnienia (25.06.2021)(.pdf)
UWAGA (23.06.2021):
Zamawiający informuje, że dokonał zmiany zapisów swz w zakresie wskazanym w piśmie „III. wyjaśnienia i zmiana swz (23.06.2021)” i zmiany Ogłoszenia o zamówieniu („Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia I (23.06.2021”); “Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II (23.06.2021)”), w konsekwencji których przesunięciu uległ termin składania i otwarcia ofert:
ZMIENIONY TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć do dnia 01 lipca 2021r. do godziny 10.00 (otwarcie ofert: 01.07.2021, godz. 13.00)
UWAGA (23.06.2021)
W związku z awarią serwera zmianie uległ:
1) adres poczty elektronicznej osoby wyznaczonej do komunikacji w
przedmiotowym postępowaniu – obecnie obowiązujący to:
ewachowska1811@wroclawskaedukacja.pl
2) adres poczty elektronicznej Zamawiającego – obecnie obowiązujący to:
sekretariat.zs18@wroclawskaedukacja.pl
III. wyjaśnienia (23.06.2021) (.pdf)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia I (23.06.2021) (.pdf)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II (23.06.2021) (.pdf)
Załacznik 5 – OPZ 5 (Pomoce dydaktyczne – zmiana 23.06.2021) (.pdf)
UWAGA (21.06.2021):
Zamawiający informuje, że w dniu 21.06.2021 r. zostały zamieszczone wyjaśnienia na pytania złożone do przedmiotowego postępowania
(plik: “I.Wyjaśnienia (21.06.2021)”; “II. Wyjaśnienia (21.06.2021”)).
I.Wyjaśnienia (21.06.2021 r.) (.pdf)
II. Wyjaśnienia (21.06.2021 r.) (.pdf)
Ogłoszenie o zamówieniu (.pdf)
Załacznik 1 – OPZ 1 (Wyposażenie Chłodnicze) (.pdf)
Załacznik 2 – OPZ 2 (Wyposażenie Klimatyzacyjno-Wentylacyjne) (.pdf)
Załacznik 3 – OPZ 3 (Wyposażenie Elektryczno-Energetyczne) (.pdf)
Załacznik 4 – OPZ 4 (Wyposażenie Warsztatowe) (.pdf)
Załacznik 5 – OPZ 5 (Pomoce dydaktyczne stanowiące wyposażenie techno-dydaktyczne) (.pdf)
Załącznik 6 – Formularz ofertowy (.doc)
Załącznik 7 – Oświadczenia (.doc)
Załącznik 8 – projekt umowy (.pdf)
Załącznik nr 6.1 – Arkusz kalkulacyjny Zadanie 1 (Wyposażenie Chłodnicze) (.xlsx)
Załącznik nr 6.2 – Arkusz kalkulacyjny Zadanie 2 (Wyposażenie Klimatyzacyjno-Wentylacyjne) (.xlsx)
Załącznik nr 6.3 – Arkusz kalkulacyjny Zadanie 3 (Wyposażenie Elektryczno-Energetyczne) (.xlsx)
Załącznik nr 6.4 – Arkusz kalkulacyjny Zadanie 4 (Wyposażenie Warsztatowe) (.xlsx)